Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Olive Traiteur. Meer weten? Ontdek meer
SHirley
19 jun 2026 om 14:06
Wij bestellen hier vaak met de zaak. Kwaliteit en de diverse gerechten maakt het echt een heel fijne traiteur. Altijd warm, altijd met een lach bezorgd en altijd heerlijk!
Marcel
14 jun 2026 om 19:52
snelle levering en altijd goed eten
Nazia
13 jun 2026 om 23:26
waren genoeg sausjes :)
Sharda
12 jun 2026 om 14:09
snelle bezorging en lekkere eten!
Ruud
8 jun 2026 om 23:22
Heerlijk, lekkere saus erbij. Top
dominique
8 jun 2026 om 17:51
altijd super lekker,snel bezorgd,goede service en echt niet duur voor de grote hoeveelheid
van
6 jun 2026 om 21:53
pizza en donner kebab waren weer top
Ruud
6 jun 2026 om 21:44
Heerlijk, complimenten
Samira
30 mei 2026 om 23:03
The food quality and portion was quite good. I recommend it and will buy again. Thank you!
Ruud
30 mei 2026 om 21:48
Het was verrukkelijk en goed verpakt. Prima temperatuur.. volop genieten!
Renske
30 mei 2026 om 20:58
Vriendelijke mensen, altijd goed eten!
Bas
30 mei 2026 om 20:31
De beste kapsalon en hun dubbele hamburger is altijd fantastisch. Speciale vermelding voor de patat: die is altijd heerlijk knapperig, zelfs die in de kapsalon.